Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-05, 11:52   #2
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hei Gro - og velkommen hit!

Når jeg ser på måltidene dere spiste, ser det jo bra ut. Dere fikk i dere lite karboydrater, som etter South Beach-prinsippene er helt riktig.

Hodepine og slapphet kan være en eller flere av disse årsakene til:
- å drikke for lite vann
- kroppen strever med å venne seg av med å leve på masse karbohydrater (abstinenser)
- spiste dere litt lite mat kanskje - sultfølelse (South Beach har små porsjoner, synes jeg, men sultfølelsen går bort etter noen dager.
- psykiske årsaker (jeg kan ikke spise det jeg vil, jeg MÅ slanke meg...)

Hva var forresten grunnen til at dagene var strie? Sultfølelse? Vanskelig å spise nøyaktig det boka sier? Psykisk? Fysisk?

Fortell gjerne mer, så kanskje vi kan hjelpe.
Lindberg er jo en kjempebra kostholdsfilosofi, som du kan trygt følge. Uansett er det viktig å lese om dietten før du begynner. Jeg tror vel at SB er vel så effektiv som en kick-start og deretter gå over på Lindberg, men man må gjøre det man orker og føler for selv.

Lykke til!

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat