Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 08:22   #53
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kronisk fiskehater ...

Jeg spiste bare fisk det første året mitt etter kostholdsomleggingen, altså, jeg var opprinnelig veggis, og spiste da ikke kjøtt, det begynte jeg ikke med før etter et år.
Og resultatet? Per i dag klarer jeg ikke laks og ørret, omtrent. Jeg klarer det bare ikke lenger! Jeg er så dritt lei, innbiller meg tidvis at det jommen hadde vært godt med litt ovnsbakt laks, men nei, jeg sitter og kjenner det vokser i munnen.
Derimot blir jeg aldri lei av røkt laks (men den må være førstsortering!), min fars røkte røe (jeg har ikke vokst opp ved kysten, men ved Femund, "innlandshavet", og har hatt halve slekta mi i fiskarlaget = fisk minimum to ganger i uka i oppveksten), rakfisk (OMG! Jeg ELSKER rakfisk!) sildesalater, makrell i tomat og sashimi. Men vanlig stekt eller kokt fisk går ikke ned lenger, selv nå to år etter det årlange overinntaket av fisk.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat