Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 23:25   #1572
tuddelu
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Det skyldes nok at du er i ketose og da mister man sultfølelsen.
dilla på å bake? og akkurat nå, da Veldig glad det ikke er meg.

Igår skeiet jeg ut med et planlagt måltid. Bursdagsfest med spekemat og eggerøre. Brød og flatbrød rørte jeg ikke, og selv om kakene skrek etter meg så tok jeg heller en sjokoladebar senere og den smakte helt nydelig . Har dere sett talkshowet til Eddie Murphy som heter RAW? Han har en scene der om en som ikke har spist Ritz på kjempelenge. Akkurat som min sjokoladebar så var denne kjeksen det beste han hadde smakt.

Ketose ja, tok kanskje litt lenger tid enn tre dager å komme i det. Men .. er det vanlig å kjenne sult etter fire timer når man er i ketose? Hvis jeg er i aktivitet, så merker jeg sulten kommer når det nærmer seg neste måltid .. er dette vanlig?
Vekten har også stått stille de siste dagene .. (har veiedag mandag, men må sniktitte litt gjennom uken for å holde motivasjonen ) .. er redd jeg er ute av ketose! Leser at det for enkelte her har stoppet opp med vektnedgang i perioder. Håper det kun er det!! Noen innspill?

Spekemat hørtes NYDELIG ut, kan tenke meg det smakte!! Du er flink som valgte sjokoladebaren istedet for de skrikende kakene

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat