Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 19:57   #15
nenaa
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
nenaa er på en erverdig vei

Sv: Min vei til sunnhet

Dagens måltid:

Dere har rett i at jeg har spist alt for lite. I dag tidlig karvet jeg meg opp av sengen nærmest løp til kjøleskapet, brakk meg flere ganger fordi jeg var så "underernært" (hehe). Tok liten en slurk ferskpresset appelsinjuice, og løp rett på do og kastet opp det lille slurken. Ekkelt!

Frokost: Spiste en banan (som heldigvis fikk meg rett ut av kvalmen og svimmelheten), og en skyr.
Mellommåltid: En neve med pistasjnøtter.
Lunsj: 1 Skyr, banan og stor omelette med seterrømme og sopp.
Middag: liten porsjon Sashami (rå fisk med lemon og rogn (?) dyppes i litt soyasaus. HEFTIG digg!)
Kvelds: En skål hjemmelaget grønnsaksuppe. Brukte buljong som bare har 4 karbohydrater per hundre, sunn trocomare salt, pepper, kålrot, løk, purre, 2 ikke-store gulrøtter.

Er dette helt fail?

Jeg lurer på om det er mulig for meg å gå ned, bli kvitt sukkersuget mitt (som når jeg tenker over det er helt absurd. Dette er en liten avsporing men mens jeg bodde hjemme hos foreldrene mine spiste jeg opp alt vi hadde av søtsaker (sjokolade,potetgull, etc) selv om det var ting jeg ikke likte en gang. Og hadde vi ikke søtsaker spiste jeg noen skjeer med sukker.) uten at jeg må totalt endre matvanene mine. Bare ved å droppe brød, pasta, ris, sukker, boller..

Alle dere som går på lavkarbo: Gikk på dette 2 uker tidligere og selv om jeg spiste litt for lite ble jeg HELT kvitt godterisuget mitt/sukkersuget. Så det er noe i det.

nenaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat