Heisann! Kan jeg henge meg på denne tråden jeg og? Har fulgt med dere et par dager, og liker det jeg ser Jeg har prøvd meg litt fram og tilbake på lavkarbo i sommer, og har merket at kroppen trives bedre uten karbo enn med. De siste 2,5 ukene har jeg derfor vært konsekvent. Har lest boka til Sofie Hexeberg, og er nå i gang med den første til Skaldeman. Har også lest meg opp på dette forumet, om ikke annet for å vite hva jeg holder på med . Derfor står det at jeg ikke helt vet hvilken vei jeg følger, men ut fra det jeg har lest ligner det mest på Skaldemans metode. Har vært overvektig i 25 år, på det meste sånn opp til 30 kg pluss. Greide å gå ned 30 kg for noen år siden ved hjelp av blodslit, kcaloritelling og lite mat. Etterhvert kom kiloene krypende tilbake og pr i dag bærer jeg med meg ca 15 kg pluss. Tenker dette er en måte å leve på og ikke slankekur - men kjenner jeg må ta meg selv i nakken for å ikke tenke kilo og nedgang . Prøver å fokusere på å spise når jeg er sulten, til jeg er mett og å få i meg nok fett. Ennå er det ikke noe problem; liker maten veldig godt! Har jo knapt nok smakt fett tidligere; er det noe rart det er godt?