Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 14:44   #20
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kronisk fiskehater ...

Jeg er ikke noe glad i fisk, jeg heller - lukt og konsistens byr meg som regel imot. Det har ingenting med at jeg "vet" det er fisk å gjøre, sushi feks går greit, for der er lukt-elementet omtrent helt eliminert, og konsistensen er også annerledes enn med kokt eller stekt fisk.

Du kan gjennomføre ketolysekuren helt fint uten å spise fisk, i alle fall om du tar tran-tabletter eller lignende.

Men jeg vil få tilføye at den holdningen om at det er barnslig å ikke like eller klare å spise bestemte matvarer kan være veeldig slitsom. Voksne mennesker har da for all del lov å velge selv hva som skal puttes i munnen? I alle fall når man lever såpass godt at man har full frihet til å velge etter smak, og ikke bare spiser for å overleve...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat