Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her. Takk Godt å vite at jeg kan spise når jeg er sulten Sultfølelsen har merkelig nok avtatt ganske mye den andre uken. Første uken var tøff å komme gjennom, trodde jeg måtte gå sulten gjennom hele fase1 Men nå går det veldig bra, kroppen min brukte vel litt tid på å venne seg til det nye kostholdet. Av alle ting har jeg nå fått dilla på å bake!!! Alle mulige søte bakverk, som jeg selvsagt ikke smaker på selv .. men de rundt meg synes det er bare stas, da får dem masse nytt å smake på! Har unngått å bake tidligere da det ofte endte med at jeg spiste altfor mye selv! Fint å bedrive tiden med baking nå som energien er tilbake (jiippii for eurodietten ).
Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.
Takk Godt å vite at jeg kan spise når jeg er sulten Sultfølelsen har merkelig nok avtatt ganske mye den andre uken. Første uken var tøff å komme gjennom, trodde jeg måtte gå sulten gjennom hele fase1 Men nå går det veldig bra, kroppen min brukte vel litt tid på å venne seg til det nye kostholdet. Av alle ting har jeg nå fått dilla på å bake!!! Alle mulige søte bakverk, som jeg selvsagt ikke smaker på selv .. men de rundt meg synes det er bare stas, da får dem masse nytt å smake på! Har unngått å bake tidligere da det ofte endte med at jeg spiste altfor mye selv! Fint å bedrive tiden med baking nå som energien er tilbake (jiippii for eurodietten ).
Det skyldes nok at du er i ketose og da mister man sultfølelsen. dilla på å bake? og akkurat nå, da Veldig glad det ikke er meg. Igår skeiet jeg ut med et planlagt måltid. Bursdagsfest med spekemat og eggerøre. Brød og flatbrød rørte jeg ikke, og selv om kakene skrek etter meg så tok jeg heller en sjokoladebar senere og den smakte helt nydelig . Har dere sett talkshowet til Eddie Murphy som heter RAW? Han har en scene der om en som ikke har spist Ritz på kjempelenge. Akkurat som min sjokoladebar så var denne kjeksen det beste han hadde smakt.