Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 06:23   #37
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Nå er jeg bare lei!
Ikke av lavkarbo altså, men av å hoste så mye på natta at jeg er helt utslitt når jeg liksom skal stå opp og gå på jobb.
Dette var 4. natta på rad hvor jeg har måtte sitte i senga for i det hele tatt å få sove litt, men må likevel ut på badet for å få hostet opp masse gørr flere ganger.
I natt har jeg vel vært opp 1 gang pr time tenker jeg, og det blir det ikke mye kvalitetssøvn av gitt
Men det gir seg seg sånn i 5-6 tida som er da jeg normalt står opp, og på dagtid er det nesten ikke noe hosting - urettferdig!!!
I dag blir det hjemmekontordag, for jeg trenger rett og slett en litt rolig arbeidsdag etter denne natta.
Vil bli frisk NÅ

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat