Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-10, 20:59   #183
Mizzme
Juniormedlem

Mizzme sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Vestfold
Mizzme er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Hei folkens! Som dere kanskje har fått med dere er jeg egentlig veteran, har bare en baby imellom og ikke såååå mye jeg skal ned nå. Jeg kan ikke si nok at dere må få i dere nok fett! Om dere tar i dere olje over salaten, smør på grønnsakene, cocosa i kaffen/kakaoen. Just do it. Spis fettranden, skinnet på kyllingen. Entrecote heller enn indrefilet
Cocosa gjør noe med evt forstoppelse også.
Ja, og husk tilskuddene, magnesium er absolutt minimum. Og to liter vann minimum hver dag.

Tingen er at jeg verken liker Cottage cheese, rømme, creme fraiche ol. Føler at alle her elsker det
Ikke drikker jeg kaffe for da blir jeg gal. Vitaminer tar jeg. Spiser nå kun to måltider om dagen for jeg blir så fryktelig kvalm og magen er vondt (og nei jeg er ikke gravid). Drikker MYE vann da.
Orker ikke veie meg idag selv om det er fire uker siden jeg begynte, hvis vekta står stille blir jeg rett og slett deppa. Jeg trener helt greit mye(har hund og to hester). Kan det være stress?? Jobber helt fryktelig mye for tiden, og sover endel i tilegg. Ellers er jeg kald/varm/kald/varm stort sett hele dagen..

Mizzme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat