Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-10, 15:29   #20
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Hva gjør man når man er på besøk hos folk?

Opprinnelig lagt inn av morthy, her.

Nei, det er sant... Kanskje det blir løsningen...
Såvidt jeg husker er ikke Heistad sin sukkerfrie gelè å få tak i lengre.. Stemmer det eller er jeg feilinformert? Hvis den finnes, hvilke butikker er det som fører den?

Aner ikke, men det går like greit å bruke gelatin og Fun Light saft. Husker ikke helt mengdene men det står i tråden med oppskrifta, og smaksvariasjonene blir plutselig voldsomt mye mer spennende. Funker bra med lime-smak på "kaka" og granateple som lokk. ^^

Sesti: Når det er snakk om bestemødre er de vel såpass omgjengelige at du ikke blir bitt hodet av dersom du sier på tomannshånd at du blir dårlig av ting som potet, og spør pent om å få brokkoli eller blomkål i stede? Jeg klarer aldri å holde meg unna bestemødrene mine sitt bakeverk men det er heldigvis ikke hver uke jeg får slikt, og bestemor sin hjemmelagede potetsalat.. å herre, den er så god at jeg glatt spiser en kilo av den!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat