Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-10, 13:08   #85
COG3015
Juniormedlem

COG3015 sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Alder: 44
COG3015 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Uff, det er ikke noen god følelse. Helt enig med deg, det er mye motstridende her inne, men slik er det, folk har ulike meninger. Det er veldig mye å lese og sette seg inn i, men får du lest en del kan du gjøre deg opp din egen mening og finne det som passer deg. Angående vektplatået ditt lurer jeg:

Hva har du spist?
Har du mosjonert?
Har du juksa?
Hvor lenge har vekten stått stille?

Det stopper opp av og til, men klarer man å holde ut starter vekta etterhvert å krype nedover igjen :-) Lykke til!

Spiser nok ikke nok fett - sliter ikke med frokost/middag, men lunsj på jobben. 40 stykker som sitter og stirrer på "hun som spiser så fet mat"... Liker ikke å være på utstilling sånn.. Har kjøpt brød fra Spisdegslank.no, og har på ost/kjøttpålegg u/karbo og med fett, men tror ikke brødet er bra allikevel.

Har ikke juksa - veldig fornøyd med det. Trener ganske mye, så det kan jo være at svaret, men tror nok ikke at jeg får i meg nok væske. Vekten har stått stille i nesten 2 uker.

Skjønner at forskjellige ting virker på forskjellige mennesker, men grunnprinsippene må jo være de samme?

COG3015 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat