Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 23:07   #21
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Oææ, veggis på besøk også nå

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Dette overså jeg tidligere, men det må være noe av det teiteste jeg har lest på lenge! Bare for å presisere hvor teit det KAN bli: gjesten vi hadde på besøk har jeg møtt to ganger tidligere. Han kom på besøk fordi jeg og kjæresten min skal jobbe sammen med ham i et spesifikt prosjekt. Han er enslig, noen-og-førti uten barn, og la meg også legge til at han er tysk - og jeg har 3 tyskkurs fra folkeuniversitetet for tre år siden... Vi fikk enda en gjest, en god venn som vi kjenner godt, men som er totalt hekta på VG's vektklubb-greie, men som respekterer vårt LCHF-syn. Ikke akkurat rette settingen til å begynne lavkarbomisjonering etter min mening.

Men takk alle sammen for (stort sett) produktive innspill!

Den ser jeg jo absolutt, men i mitt forsvar visste jeg jo ikke noe om settinga før nå. Var bare ment som et vennlig forslag, da mange som velger å ikke spise animalske produkter gjør det fordi de føler det er galt at dyr skal lide for at vi skal få biff uten at de nødvendigvis vet at det finnes et alternativ som er bedre både for dem og for dyrene.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat