Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 19:58   #399
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Jeg har gått opp 1 kg siden fredag jeg Jeg har vært på hyttetur, men med unntak av et par sånne kvadratkarameller, har jeg holdt meg til kostplanen min. Er nok en del vann, men likevel - blei så deppa i dag morges og i dag har jeg hatt kjempelyst på en DIIIIIGER pose smågodt ... Må bare ta meg sammen, er sikkert bedre i morgen. Testa forresten med en ketostix nå på ettermiddagen og den var kritthvit

Huff da, - slikt er ikke noe moro, - men ikke gi deg! Vis at nicket ditt passer til deg nå. Den posen med smågodt smaker bare søtt kliss uansett... (det er ihvertfall hva jeg prøver å si til meg sjøl innimellom..... Hjelper det??? Næææ....) Prøv å bøtt innpå med vann et par dager, - så skal du se vannet slipper. Jeg gikk opp 700 gram fra fredag til i går jeg og. Og i går drakk jeg bøttevis med vann.... I dag var vekta ned 400 av de igjen. (og så fikk jeg besøk fra Raufoss.... det hjalp jo litt det og.... :P )

Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, - men jeg reagerer ihvertfall på varmen... da tviholder kroppen på vann. Faktisk så mye at jeg må gå på vanndrivende innimellom.

Sier som Gjertrud Sand: Vi får tru de bli likar i mårra!

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat