Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 15:34   #49
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og utskeielser

Bare en liten kommentar: Jeg forstår situasjonen med brukeren din - som du vet hvor mye det betyr for - og smake på og skryte av. Jeg hadde nok gjort det samme.

I de fleste andre situasjoner - må jeg faktisk være så egoistisk å si - at jeg lar heller VÆRE å spise kake og dermed tar mer hensyn til meg selv - enn å ta hensyn til noens sårede følelser over at jeg ikke spiser karbomat!
Ærlig talt - det var en av ganske mange grunner til at jeg havnet i tjukk-kategorien i første omgang - ved å ikke klare å si nei fordi andre insisterte...

Nå har jeg rukket å fortelle alle om det da - så det blir litt annerledes - det blir nok lettere for deg også når du har holdt på en stund
(for min del handler det om å føle at jeg har kontroll på og bestemmer over mitt eget liv... jeg prøver å gi av meg selv på andre måter enn å alltid takke ja til ting jeg ikke kan spise - om dere skjønner?)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat