Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 22:48   #168
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Mizzme, her.

Her er det en stund siden jeg har vært ja
Hei til alle nye Jullistartere

Jeg er fortsatt på Ketolysekuren, til tirsdagen har jeg hengt med i fire uker, da blir det veiing Har ikke orket å veie meg på noen uker nå..
Har hatt to utskeielser men regner med fortsatt er nedgang i vekta

Ellers skal det sies at jeg fortsatt har vondt i magen når jeg spiser/ikke spiser og er kvalm og fryktelig trøtt men legen finner ikke noe.. Det eneste det resulterer i er at jeg spiser mindre og kanskje det hjelper det og??
I det siste har jeg vist også blitt rimelig grinete/sur og veeeldig hissig i tilegg.. DET er litt slitsomt.

Nå håper jeg det gir seg i løpet av et par dager hvis ikke blir jeg ikke levbar

Hei folkens! Som dere kanskje har fått med dere er jeg egentlig veteran, har bare en baby imellom og ikke såååå mye jeg skal ned nå. Jeg kan ikke si nok at dere må få i dere nok fett! Om dere tar i dere olje over salaten, smør på grønnsakene, cocosa i kaffen/kakaoen. Just do it. Spis fettranden, skinnet på kyllingen. Entrecote heller enn indrefilet
Cocosa gjør noe med evt forstoppelse også.
Ja, og husk tilskuddene, magnesium er absolutt minimum. Og to liter vann minimum hver dag.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat