Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 15:26   #164
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Mizzme, her.

Her er det en stund siden jeg har vært ja
Hei til alle nye Jullistartere

Jeg er fortsatt på Ketolysekuren, til tirsdagen har jeg hengt med i fire uker, da blir det veiing Har ikke orket å veie meg på noen uker nå..
Har hatt to utskeielser men regner med fortsatt er nedgang i vekta

Ellers skal det sies at jeg fortsatt har vondt i magen når jeg spiser/ikke spiser og er kvalm og fryktelig trøtt men legen finner ikke noe.. Det eneste det resulterer i er at jeg spiser mindre og kanskje det hjelper det og??
I det siste har jeg vist også blitt rimelig grinete/sur og veeeldig hissig i tilegg.. DET er litt slitsomt.

Nå håper jeg det gir seg i løpet av et par dager hvis ikke blir jeg ikke levbar

Jeg har det litt på samme måte som deg, "bivirkninger" som er totalt ukjente i fht sist jeg var på kur.
Hodepine, kvalme, hissig temperament, "noia", sliten(mer enn vanlig) og slapp (også mer enn vanlig).

Men jeg tror nok det kommer av at kroppen faktisk har fått noe annet å gjøre. Er du sukkerjunkie, som meg, så protesterer faktisk skrotten litt på samme måte med et par dager uten godis. Bare at nå er det ekstra mye siden alt annet av karbohydrat også sløyfes! Jeg vil tro denne "system erroren" er kroppens måte å forsøke å la hjernen overbevise deg om at denne måten å spise på er så feil som det kan få blitt. Nesten som å slutte å røyke (som jeg også blir litt kvalm av om dagen), kanskje?

Jeg opplever rastløshet og lyst til å reagere teit på alt som sies eller gjøres, nesten som dagen før mensen, i tillegg til at lysten til å knuse noe er enorm!!!

Det ga seg litt etter litt hardtrim istad, men nå har jeg mest lyst til å gå ut og skrike. Høyt og lenge! Tror jeg får ta en tur med bikkja etterpå og gjøre akkurat det, litt sånn primalskrikterapi på egenhånd a la Ronja Røverdatter. Det hjelper, faktisk, og føles fantastisk godt selv om det høres latterlig teit ut der man står midt i skogen med sitt eget brøl ringende i ørene

Jeg skal forresten til å lage aiolibase idag, en stooooor porsjon som brukes som kaldsausbase. Har falt fullstendig pladask for aioli, og fant ut at denne majonesen fint kan brukes som saus, bare den krydres forskjellig. Massemasse fett og ikkenoe karbo! Me like! At jeg bare elsker konsistensen og smaken gjør heller ikke noe, for dette kan jeg seriøst spise bare med skje! Blander den med litt vann, så den blir mer kremete, og voilà: mumsegumlesmaskens
Slik belønner man seg selv i min verden

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat