Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her. Jeg tror du må lese det jeg skrev en gang til. Det er ikke inntaket av fett som har gjort at libidoen din har økt, men inntaket av karbohydrater. Altså mangelen på det. Så mindre karbohydrater betyr mindre insulin, som betyr mer kjønnshormon. Så fortsett med lavkarbo, du.
Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.
Jeg tror du må lese det jeg skrev en gang til. Det er ikke inntaket av fett som har gjort at libidoen din har økt, men inntaket av karbohydrater. Altså mangelen på det. Så mindre karbohydrater betyr mindre insulin, som betyr mer kjønnshormon. Så fortsett med lavkarbo, du.
Jeg har ei veninne med PCOS så jeg vet godt hva det er...de strever veldig... :-( Så du mener at jeg bare kan slappe av og vente en ytterligere bedring i "ytelsen" på det spesielle området om en tid? Gleder meg i så fall..... Jeg har bare holdt på med dette siden mandag i forrige uke...har gått ned 5 kilo allerede. Ja, jeg vet det er for mye, men jeg kunne ikke noe for det. Det skjedde av seg selv på sett og vis............ Jeg skal legge om kostholdet for alltid og holde meg frisk i maaange år til....