Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 23:04   #69
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Starte lavkarboprodukt-firma?

Lavkarbo-pizza, som flere har nevnt, tror jeg har potensiale til å bli en bestselger. Fedons variant smakte ikke godt overhodet, men jeg savner den likevel- hvis noen kunne lage lavkarbo-pizza som faktisk smakte godt, ville den garantert bli populær.

Som noen nevnte tidligere i tråden, er det mange som er kaloribevisste- tror det ville vært smart å satse på produkter som kunne appellere til et bredest mulig spekter, inkludert de som er kaloribevisste- altså produkter som ikke svømmer i fett. Det er jo enormt mange "hobby-Fedonister" i Norge, de vil utgjøre en stor del av markedet for lavkarboprodukter-produkter som inneholder en mer moderat mengde sunt fett og lite karbo vil appellere til disse, til mer seriøse lav-karbere, til og med til de som holder rådene fra Staten hellige.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat