Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 16:53   #153
sarasirene
Juniormedlem

sarasirene sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: det blide sørland
sarasirene er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

da rekker jeg akkurat å henge meg på her jeg begynte i går med ketolysemat, og foreløpig går det strålende

det er ikke første gang jeg går på ketolyekur.
For fem år siden gikk jeg på ketolysekurs her i byen med dr. Andersen. Da gikk jeg ned litt over 30 kg og var i grunnen veldig fornøyd... Men så ble jeg gravid med barn nr to, og kiloene snek seg sakte men sikkert på... Etter at han ble født har det sklidd helt fullstendig ut med både mat og fysisk aktivitet da jeg fikk full jobb, to barn osv... følte rett og slett at jeg ikke hadde tid og ork til å spise annet enn brødskiver og lettvindte middager...
Men guri som det har satt sine spor... Og jeg merker og at kroppen min protesterer vilt da jeg er intolerant mot hvete og sukker og masse anna "drid". Jeg fungerer rett og slett så mye bedre når jeg har et lavkarbokosthold, så nå er jeg TILBAKE!!! Har akkurat sendt mannen ut på handletur og mens jeg har skrevet dette innlegget har han ringt meg fem ganger for å spørre om hvordan det ser ut og hvor finner jeg det?
ellers så har jeg kommet godt igang med trening... Danser zumba to ganger i uka og svømmer en gang... Det er noe jeg syns er kjempegøy og kommer nok til å fortsette med dette framover

Så var det målet mitt da... Jeg skal ned MYE... sånn ca 50 kg eller no tenker jeg

så..... det var litt om meg

sarasirene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza og LK generelt Svar med sitat