Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 11:33   #392
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Du er kjempeflink, Vatti!!! Det er i slike situasjoner at jeg står i størst fare for å gå på en smell... Det skapet i kiosken på kinoen med popcornbeger i alle størrelser står lissom og ROPER på meg! Men det gjelder å holde seg hard.. Det er noe med vanen og, tror jeg, - det å sitte og gomle på noe mens en ser film.... Så gjelder det bare å bryte den vanen..... Hjemme er det greit, - for der tyr jeg til strikkepinnene mens jeg ser TV, - men jeg har til gode å ha med de på kino....

I dag er vekta OPP 400 gram... Men jeg regner med det er endel vann, - for i går ble det "litt" utskeielser, - med nesten ei hel plate Cloetta melkesjokolade (den uten sukker selvfølgelig) og en halv pose Bakonkrisp (ja, det skrives sånn på den posen, - Kims sin, - den med 0 karber - Filler's Select Quality står det på posen) ooooog et relativt stort glass rødvin... Jeg spiste ikke så mye karbohydrater ellers i går,- og er fortsatt i ketose tror jeg - skal teste med stick i kveld igjen siden jeg har lest her inne at det kanskje ikke vises på sticken før kvelden etter om en har falt ut... . I går kveld var den imidlertid mørkerosa, som den alltid er hos meg. Uansett hvor mange liter vann jeg drikker...

Huff jeg også. En hel plate melkesjokolade fra sukkerfritt, men med relativt mye karber likevel. Og bringebær, baconsnack (fra Kims det også, og uten karber) samt en grevens jordbærcider uten karber men med alkohol. Selv om jeg hadde strikkepinnene mine i hendene hele kvelden! Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til jeg.... Og i kveld er det fest, så da blir det masse både cider, vin og øl....
Skal også teste ketosen min i dag! Lykke til!

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat