Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 11:26   #391
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Jeg skal veie meg på mandag. Håper på litt nedgang, har hatt veldig tydelige utslag på stixene. Var også på kino i går. Barna gomlet popkorn og drakk vann (de liker heldigvis ikke brus og saft), og jeg drakk vann og "vansmektet". Hehehe....

Du er kjempeflink, Vatti!!! Det er i slike situasjoner at jeg står i størst fare for å gå på en smell... Det skapet i kiosken på kinoen med popcornbeger i alle størrelser står lissom og ROPER på meg! Men det gjelder å holde seg hard.. Det er noe med vanen og, tror jeg, - det å sitte og gomle på noe mens en ser film.... Så gjelder det bare å bryte den vanen..... Hjemme er det greit, - for der tyr jeg til strikkepinnene mens jeg ser TV, - men jeg har til gode å ha med de på kino....

I dag er vekta OPP 400 gram... Men jeg regner med det er endel vann, - for i går ble det "litt" utskeielser, - med nesten ei hel plate Cloetta melkesjokolade (den uten sukker selvfølgelig) og en halv pose Bakonkrisp (ja, det skrives sånn på den posen, - Kims sin, - den med 0 karber - Filler's Select Quality står det på posen) ooooog et relativt stort glass rødvin... Jeg spiste ikke så mye karbohydrater ellers i går,- og er fortsatt i ketose tror jeg - skal teste med stick i kveld igjen siden jeg har lest her inne at det kanskje ikke vises på sticken før kvelden etter om en har falt ut... . I går kveld var den imidlertid mørkerosa, som den alltid er hos meg. Uansett hvor mange liter vann jeg drikker...

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat