Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 17:48   #41
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 58
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og utskeielser

Opprinnelig lagt inn av lise85, her.

Takk

Jeg kommer nok til å gjøre det tenker jeg! Jeg har ikke merket noe søtsug foreløpig og syns ikke brus(pepsi max som jeg har drukket masse av) er så godt lengre. Nå drikker nesten bare vann Og sjokolade som jeg nesten har vært avhengig av, har jeg nesten ikke spist på 2-3mnd Så tror det skal gå greit om jeg spiser ett lite kakestykke i bursdagen og ikke mer. Rett tilbake på lavkarbo Er det jeg er forberedt på, så det skal jeg klare.

Jeg føler meg nesten fyllesjuk etter en dag med høykarbo (men da spiser jeg mye mer enn bare et lite kakestykke ), og derfor velger jeg som regel å stå over.. Har jeg først spist noe høykarbo blir det som regel til at jeg propper i meg..

Men det virker ikke som det blir noe problem for deg

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat