Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 17:45   #39
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 58
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og utskeielser

Opprinnelig lagt inn av Trulte67, her.

Når jeg har selskap, så pleier vi være 15-18 stk, og jeg følger ikke så godt med at jeg vet hvor mye hver person spiser, men jeg ville lagt merke til det om noen ikke spiste i det hele tatt. Jeg har dessuten lagt merke til - både her hjemme og hos andre, at de som har lagt en serviett over tallerken sin oftere hjelper til med å bære ut tallerker på kjøkkenet. Da får man fort skjult om det ligger mat under der eller ikke...

Jeg skrev "hvis de fortalte at de av ulike grunner ikke kunne spise det ene eller det andre" da..

Men hverken jeg eller noen i familien min blir fornærma hvis noen takker nei til enkelte ting heller, så jeg har litt vanskelig for å se for meg den problemstillingen..

Jeg følger heller ikke med på hvor mye gjestene mine spiser, men jeg ville lagt merke til det hvis det lå igjen mye mat på tallerkene

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat