|
Sv: Lavkarbo og utskeielser
Opprinnelig lagt inn av Trulte67, her.
Hvis "hele slekta/vennekretsen/alle kollegaer" kjenner til at man lever med et annerledes kosthold enn dem, så ordner det meste seg selv - ihvertfall når alle forstår at det er helsemessige årsaker. MEN såvidt jeg forstår, så vet ingen om at trådstarter har begynt på nytt kosthold, og da synes jeg det er feil å bruke en barnebursdag eller bursdag overhodet til å begynne informasjonen.
Jeg ville blitt utrolig skuffa selv i min bursdag om plutselig en haug av gjestene ikke ville ha ting å spise som jeg VET at de liker og pleier å spise. Da kunne de godt ha fortalt meg det i god tid, så jeg fikk laget noe annet ihvertfall!
Tusen takk for støtten
Er nettopp det som er problemet her, at ingen vet om at jeg har startet med lavkarbo enda.. Har ikke hatt mulighet til å informere om det, da jeg startet for 2 dager siden.. Så jeg er enig med deg at en barnebursdag eller i det hele tatt en bursdag er feil sted å informere om sånt.. Ville også som deg blitt skuffa om gjestene ikke ville spise det jeg serverte.. Bedre om man vet i forkant så man har mulighet til å lage noe alle kan spise i såfall..
|