Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 16:20   #30
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og utskeielser

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ser ikke helt problemet. Det er jo bare å takke nei . Det gjør jeg titt og ofte, senest tirsdag på jobb med en HELT ny kunde som tilbydde meg varm sjokolade og vafler. Nei takk, jeg tar bare te jeg, sa jeg.

Vi er ikke alle like tøffe i alle situasjoner! Det er faktisk ikke bare å takke nei bestandig!

Når en av mine brukere for første gang i sitt liv har laget sin egen bursdagskake, han ble 27 år gammel, så vet jeg at hele dagen hans hadde blitt ødelagt om jeg hadde sagt nei takk!
Løsningen ble å ta i mot et stykke, smake på en bitteliten bit, rose kaken opp i skyene, si jeg var mett etter lunsjen og ta med resten hjem( til min datter)

Som regel har jeg ingen problemer med å takke nei, men det er ikke alltid barebare.....