|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg er tilbake fra Spania og har ikke hatt mulighet til å fått veiet meg, for batteriene på vekta var tom når vi kom tilbake... Kjøpte nye i dag og tok en snik titt nå i sted med klær og mett og god og den viste BARE 74,5 kg
Veide meg før vi reiste og vekta stod da 74,1kg, SÅ jeg er kjempe happy nå
Levde for det meste lowcarb der, men var på kinarestaurant to tre ganger og da blåste jeg i alt som het lowcarb og koste meg med maten (les, ikke desserten) Har spist noen baguetter når vi har vært på stranden, da det var vanskelig å få tak i noe annet.
Drakk en del rødvin og alkohol ble inntatt så å si hver dag.. Drakk kaffi med baylays også :s
Har også spist pizza etter at vi kom hjem og litt annet høykarb mat, men er tilbake nå og spiser lavkarb, ikke helt ketolyse ennå fordi jeg vil trappe rolig ned slik at jeg kanskje slipper unna alt ubehaget... :/
Anyway over til noe jeg lurer/funderer litt på:
Drakk en cider hinn dagen; somersby lite, og fikk så sinnsykt skallbank!!
Drakk en del vin når vi var i bryllup for en mnd tid siden og fikk samme skallebanken da og, har funnet ut at kanskje det er pga sukkersjokk??
Noen andre som har merket det når de har fått i seg sukker igjen?
Jeg er bare glad til jeg, for jeg vil ikke spise slikt hvis det er slik det blir når jeg får i meg sukker. For det er virkelig den værste skallebanken jeg noen gang har følt før..
Ups; litt tyte syk ja 

|