|
Sv: "Klarer seg ikke uten..."
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Men så har man jo det faktum at det ikke er bra å drikke brus i mengder altså, både for kropp, sjel og tenner. Personlig ser jeg det bedre at man kan ha søtsaker til avløsning og ikke som hverdagskost, ettersom man da faktisk mister en del av kosen med det. Man skal selvsagt ha ett kosthold man trives med, derav min fruktspising nevnt lengre opp, men jeg ser også at kosten bør være bra for deg i tillegg, og da handler det litt om å kunne utfordre seg selv og gamle tankemønster litt.
Hvor har du det fra at brus ikke er bra for sjelen?? Og sukkerfri brus går ikke utover tennene, så vidt jeg vet..
Du personlig synes det er bedre å ha søtsaker til avløsning.. jeg synes det er bedre å kose seg med en (eller flere) bokser iskald pepsi max hver dag 
Sitat:
eg har ikke lyst å la være å drikke milkshake hver dag, jeg har ikke lyst til å læ være å spise hamburger hver dag, eller å la være å spise frukt hver dag, men jeg gjør det 
Hvis du ikke hadde hatt mer lyst til å la være enn å gjøre det, hadde du ikke latt være.. Jeg er veldig glad i is og sjokolade, og kunne gjerne ha spist det hver dag..istedet for mat, men jeg har mer lyst til å la være..og derfor spiser jeg det ikke 
|