Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 15:00   #82
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Det handler jo om hva man kjøper hvor også. I dag tok jeg turen innom Torghandlerne i Trondheim, altså bodene på torget og kjøpte 3 _store_, faste, fine blomkålhoder til 20,- pr. stk! Noe annet enn de små, dvaske de har i butikken til noen kroner mer. Stakk så ned på gamle Fruktkorga (skiftet navn?!) og kjøpte 5 aprikoser (7,-), 2 røde paprika (7,-) og en stor, fast og flott squash til 15,-!!! Har aldri sett så fin og billig squash i en norsk dagligvare gitt! I tillegg 2 kg grønne linser til 55,- og en pose kikerter til 15,-. Og når jeg i går kjøpte 4 kg kjøttdeig fra Gilde for 200,- på Obs! så har jeg mat lenge! *hihi*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat