Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 05:15   #79
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Jeg har såpass lite kontroll at jeg vet ikke helt hvor mye jeg bruker. Jeg spiser mye meieriprodukter da, og så av og til indrefilét og sånt. Egg går det veeeldig mye av her siden jeg har dilla på å lage omeletter i ildfast form. Type 20 egg i en ildfast form, annenhver dag. Men eggene er ikke dyre da. Jeg bor på landet, så jeg stikker innom en gård og kjøper rett fra dem. Jeg betaler 35kr for 30 normale egg, og da er de jo ferskere enn dem man får kjøpe i butikken også. Det er ikke økologiske egg, men det er i alle fall fra frittgående høns.

Og så lager jeg ofte mat til familien, særlig lillesøstera mi. Hun spiser vel ca 1 av 2 måltid hos meg. Og hun spiser som en hest.

Men hvis jeg skal tippe hvor mye jeg bruker, så vil jeg tippe 3000 kr i måneden på mat.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat