|
Sv: Maistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.
Det høres ut som vi er ganske like, Vatti Bortsett fra at jeg aldri, ALDRI, aldri hadde stått toppløs i et prøverom sammen med noen .. kudos til deg.
Jeg har også alt samlet på ett sted, magen, eller overkroppen da. Bena mine er ganske slanke, men jeg har en gedigen pølse på mage nog kjenner meg igjen i denne folden på ryggen.
Gleder meg til å faktisk stå i et prøverom med ei dame som måler meg til en bh som faktisk passer meg. Men gjør det ikke før jeg har gått ned minst 10 kg til, kanskje tilogmed 15 ..
Er så glad jeg har dette forumet å lette hjertet mitt i, for folk som ikke er i samme situasjon, skjønner bare ikke..
Takk, jenter 
Men men men! ordentlig bh må man jo ha! Og da er det veldig viktig å bli målt... Skjønner at det er ubehagelig altså, men det er jo så fort gjort og de ser jo hundrevis av kropper i uka.... Bryr seg ikke de!
Tips: var i London i fjor og var innom Marks&Spencer. Der hadde de måledamer, og kjempebillig stort undertøy! (bh-ene jeg kjøper her hjemme koster 7-800 kroner, det er altfor mye!) Der fikk jeg 5 undertøyssett for tusenlappen! :-)
(størrelsen var forresten 85E så da vet jeg det til her hjemme hehe)

|