|
Sv: Maistarternes veietråd!
I hear you, sister.... Jeg har vært i undertøysbutikk i dag for å kjøpe ny BH som faktisk passer (etter barnefødsler, amming og 20 kg opp ante jeg virkelig ikke hvilken størrelse jeg skulle se etter - og nå var det virkelig på tide å bytte ut den gamle amme-BH'en med knekt spile og hull).... Ok, der sporet jeg litt av...
Back on track: I dag stod jeg "toppløs" i prøverom mens en dame målte meg med målebånd for å finne BH-størrelse, og jeg må si at den eklingen jeg ser i speilet overhodet ikke føles som MEG. Jeg har en gedigen slaskete bilring som tyter ut overfor bukselinningen (som slett ikke er stram) og henger over kanten. På ryggen har jeg en fold som jeg svetter i når jeg blir varm, jeg ser at jeg nesten ikke har nakke - bare en fold midt i spekket, jeg er rund på en polstret måte over skuldrene. Jeg kikket på meg selv i speilet og tenkte "herlighet, du ser ut som en 50år gammel vaskekjerring"... Slapp og deigete og pølsete og rar i fasongen.
Har meldt meg på intensivtreningskurs, oppstart 16. august. Vi får håpe ting strammes litt opp og at kroppsstørrelsen minker.
Jeg hadde ikke hatt SÅ mye imot å være overvektig dersom vekten var mer jevnt fordelt, men jeg har det aller meste fremme på magen. Ser ut som om jeg er ganske så gravid, og det er leit.

|