Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 13:48   #62
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Grolla, her.

Det var noen lure tips Jeg kjøper kjøttdeig på rema, nordfjord, men ikke den frosne. Skal også sjekke om det er noe alternativ til "sultan" butikken her i Tromsø Har kjøpt krydder og diverse der før, men sjekket selvfølgelig ikke om det var egg og billigere grønnsaker der.

Takk for tips

Bare hyggelig! Det er ikke like lett å få kjøttdeigen til å bli sånn "kornete" som med vanlig kjøttdeig, men jeg pleier gjerne å tine den og skjære den i skiver som jeg klapper litt flate og krydrer med salt, pepper og nymortla karve. Nam nam!
Du kan spare mye på å kjøpe grønnsaker på innvandrerbutikker, altså. Skulle ikke tro annet enn at det er det også i Tromsø. Det er typ tre i Hønefoss, liksom, hehe .

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Takk for info - jeg antok liksom at de eggene var samme kvalitet som first price-kartongene som er litt enklere for meg å bære, men da er det nok verd forsøket.

Stemmer også at matbudsjettet jevnt over er lavere når man styrer klar av meieriprodukter - så er man blakkere enn ellers en periode kan man godt benytte anledningen til å sjekke hvordan skrotten og vektnedgangen affekteres av å droppe sånne ting.

Åh, nei. De er mye bedre, altså. Skjønner ikke helt hvor de first price-eggene kommer fra, men det er virkelig sistesortering, og jeg angrer alltid når jeg har kjøpt dem ... Jeg spurte de på Sultan om eggene, og ble veldig positivt overrasket. Det føles også etisk sett litt bedre å kjøpe dem!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat