Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 12:12   #381
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Takk, er ved litt bedre mot i dag.

Jeg er jente, heheh. Ang. syklus så har jeg hatt kun to menstruasjoner etter at barnet mitt ble født for over 2,5 år siden, og det gikk noen måneder mellom de to blødningene - så... I don't know, rett og slett.

I morgen tidlig er det slutt på Pepsi Max. Slutt, slutt, slutt. Jeg har sagt det før men jeg MÅ jo bare klare å gjennomføre det.

Glad for oppmuntringen i denne tråden!!

Du må i hvert fall ikke føle deg alene...det er veldig opp og ned med meg også. Jeg begynte 12/7 og gikk ned 2.5 kg innen 15/7! men så sa det stopp...ingen kg eller gram ned, heller ikke cm! Jeg ble kjempe trist og lei meg og stakkars folk her inne som tålte mine konstant sutring og klaging. Men så i går sto jeg på vekte (det gjøre jeg hver eneste dag...) og jeg hadde gått ned 1 kg. MEN, var opp igjen i dag. Jeg har sett at det er stor forskjell hvis jeg "trimmer" eller ikke. Jeg har et muskel og ledd problem så jeg kan ikke "trene" men jeg har en tredemøll hjemme og jeg bruker den. Bare 30-45 min hver kveld - og bar 4.8 kg i timen...men det hjelper utrolig mye. (unntatt at jeg ble sinssykt trøtt...hehe) Du klarer dette, bare kom og klag til meg når tid som helst, for du er IKKE ALENE!

Forresten, du kan ikke være gravid igjen vel??

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat