Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-04, 20:36   #226
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Det er nok Arnulf Øverland som har skrevet diktet En Hustavle. Skrev særemne om han i år, og den fyren gav meg en god karakter for alt han har stått for og kjempet mot.Ellers er jeg veldig opphengt i historie for tiden(ja,nå når jeg er ferdig med det som privatist),jobber jo på museet og fordyper meg litt i stoffet ved å lese bøker.Og våre forfedre har jaggu IKKE hatt det lett.Får internett på kontoret neste uke,så da kan jeg sitte mer her-litt stille på turistfronten ennå,så jeg sitter på ræv i syv timer i blant,uten noen gjester ,og hever lønn for det. Bygget er 4 etasjer,så jeg tar meg i blant liten sprint i trappene når tiden virkelig drøyer,håper stussen min blir fastere av det Noe annet fornuftig jeg kan gjøre?

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert