|
Sv: Julistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.
Det merkes at det går tregere etter 1. uke. Nå kan jeg ikke lengre forvente de store tallene lengre, men må finne meg i og sette pris på hvert hunde gram som renner av. Jeg drømte i natt at jeg la på meg to kilo, og det var en grusom drøm, noe jeg kan tenke meg du er enig i!
Er 105,1 i dag. To hundre gram mindre enn i går. Og fire hundre gram mindre enn søndag. Så da kan jeg kanskje regne med å nå 104-tallet i morgen eller torsdag?
Jeg skulle så indelig ønske jeg ikke veide meg hver dag....
Vennen, du er ikke alene Jeg veier meg hver dag også,opp til flere ganger daglig... Og ka du huske jeg klaget fordi det har gått 18 dager og vekten har stått bom stille? Ingen cm heller...men i dag var jeg 1 kg letter! woohoo!! Jeg har begynt å skjønne at kroppen trenger litt tid til å omstille seg. Og jeg vet jeg gjøre ikke feil fordi jeg har registrert meg inn på diett.no og jeg skrive hver eneste ting jeg spiser. Jeg hadde de store planer å bruke tredemølle i 30 min hver dag (jeg har hjemme fordi jeg har litt problemer med muskler og ledd så jeg tør ikke ta lange turer alene) ANYWAY... men jeg har ikke brukt den i den tiden vekten sto stille..rart huh? hehe Jeg brukte den i går mens jeg så ferdig en film og plutselig var det 50 min! Jeg går ikke fort, bare 4.8 km i timen - men det tydeligvis gjorde susen Stå på søta, det kommer etterhvert..

|