|
Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!
Opprinnelig lagt inn av Ravna, her.
Det er sant...(baah, glad jeg ikke er gravid enda, for jeg tenker ikke alltid så langt)
Men når det er sagt så kan en ikke alltid velge om en er i ketose eller ikke under ett svangerskap, om en spyr mye kan en havne i ketose, men de fleste får jo hjelp etter en liten stund da.
Men uansett, mine venner og familie vil også være i mot lavkarbo, så problemstillingen min er der fortsatt, hvordan takle presset? Jeg synst det er forferdelig bare nå, ta en potet, det skader deg ikke, slt dette fettet du spiser nå kommer til å skade deg, bla bla bla.
Og ett siste spm, har folat noe innvirkning på ketosen jeg er i nå?
Har også kastet pillene mine for 2 uker siden, og har egentlig tenkt at dersom jeg blir gravid må jeg slutte å røyke og da vil jeg jo kunne spise sjokolade, chips osv igjen.... Men det har jeg lagt fra meg nå, har ikke noe stort behov for det lenger...
Har imidlertid ikke tenkt å være i ketose om jeg blir smelt på tjukka, men vil ha et kosthold som får meg til å føle meg vel. Om familien din maser om at du bør spise potet, pasta, ris o.l. så kan du vel svare med at det får deg til å føle deg oppblåst og uvel? Det må de da kunne respektere?

|