Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 00:17   #60
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Belønninger som motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det ikke en 2.hand-sjappe på Majorstua som sies å ha mye designerklær og vesker også? Mener å ha hørt at de i tillegg har eget stativ for store størrelser.

Du tenker på Tonica i Bogstadveien? Jeg har vært innom der, men det er sjelden jeg har spenn til å kjøpe veldholdte Chanel-drakter . Men verdt en kikk, forsåvidt .

Jeg kom på en til! I Brugata, ganske godt gjemt bort blant godtekiosker og tjuekronersmarkeder og what not, så ligger det en liten bruktbutikk med klær, smykker og vesker av alle slag. Jeg tror den heter Gatsby, eller noe?! Men utvalget er mildt sakt eklektisk! Gøy bare å gå inn for å se! Prisene varierer veldig, hva jeg husker.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat