|
Sv: Jeg gir snart opp ... hjelp
etter flere dager med mageknip og diare må jeg innse at jeg har ikke sjans til å spise så fett..
sa det til legen min også.. hun mente at uansett ikke så noen forskjell på kolestrol prøvene til pasientene som gikk over på lavkarbo..
Jeg tror ikke det er direkte farlig å spise karbohydrater i form av brød ol.. men enkelte reagerer mer på det enn andre. Slik som meg med det enormet søtsuget..
OG jeg tror også det er mer riktig å spise slik vi gjorde før korn og hvete kom. Mer jegerkost..
Så hun Lillian Muller på tv igår. Hun ser fantastisk flott ut og har vært veganer i tyve år ca..
Enkelte er middagsspisere. Andre er mer brød og salat mennesker.. Jeg spiser nå fisk tre ganger ca i uka. Kjøtt de andre dagene til middag med potet. Så spiser jeg ca fire brødskiver fordelt utover dagen. OG da sjokolade som jeg småspiser gjennom hele dagen pga svingende blodsukker tror jeg..
Ikke alle mennesker passer inn i en kategori.. det gjeder å finne en balanse i kostholdet som er tilpasset den enkelte utifra allergi, hva man liker, sukkerbehov, vektprobl... UTEN å føle at man er på diett. bare noen tanker fra meg..
|