|
Sv: Julistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
Joda, det er jo det! Men vennen, du er ikke noe kontrollfreak - jeg måler opp til flere ganger daglig! (til tross for at jeg vet at det er ingen vits... ) Men hver gang jeg kan bekrefte at jeg er enda i ketose er jeg kjempe happy! hehe Hvis du går ned hele tiden, uansett om det er "bare" et par 100 gram, du er veldig heldig! Jeg gikk ned de 2.5 kg innen de første 3 dager etter jeg begynte men det har stått stille siden - men etter mye sutring og klaging (stakkars forum folk...) har jeg bestemt meg å bare prøve å være tålmodig and stå på. Jeg må stole på noen så hvorfor ikke de her? Men jeg har ikke sett etter noen oppskrifter, jeg lager bare min egen versjon av maten jeg spiste før. For eksempel, jeg lagde beef strogonoff i går til min man og han sins far - så jeg bare tok noe av kjøttet med litt kraft og blanet et skvett fløte og et stort ss creme fraish (sp?) og masse kryder og la det koke ned til den var litt tykk. Stekte noen sjampignon i smør og hev de oppi. Utrolig godt var det! Spiste det med noen rosenkål og var så mett og fornøyd Det er kjempe koselig å "treffe" deg, lykke til! Klem tilbake 
jeg blir alltid like fornøyd når jeg ser at jeg fremdeles er i ketose det er så fint å kunne se at det faktisk funker, gir meg motivasjon til tusen!