Tråd: Ferietid
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 16:17   #11
Isa88
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 37
Isa88 er på en erverdig vei

Sv: Ferietid

Det er mange som har en dag de spiser hva dem vil... jeg har positiv erfaring med at jeg (har gjort det to ganger, sist i går) at jeg hadde en dag hvor jeg spiste det jeg ville i en time... høres merkelig ut, og vet at mange her inne reagerer på sånn, for meg har lavkarbo blitt en livsstil, men jeg kommer likevel til å fortsette med noen "sprekker" innimellom, ikke så ofte da, hvis jeg føler jeg har lyst på noe godt. Jeg har ikke gått opp noen av gangene jeg har prøvd dette, så for meg fungerer det.

Det er likevel ikke så vanskelig å gå ned de evt kiloene du gikk opp, jeg hadde en hel dag hvor jeg spiste mye (var på besøk hos noen slektninger av kjæresten min som jeg møtte for første gang og de serverte litt av hvert, men følte ikke jeg kunne nekte å spise maten de hadde servert meg, for et første inntrykk liksom), gikk litt opp, men ble kvitt dem ganske fort også.

Jeg ville hvert fall sagt at vil du ha det så spis litt, ingen grunn til å nekte seg livets goder innimellom, så lenge det ikke blir for ofte. Livet er for kort til å nekte seg det man liker hele veien.. det blir bare kjedelig i lengden.

Ha en fiin ferie du

Isa88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, tenker å prøve Atkins Svar med sitat