Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 13:16   #373
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

TAKK!! *tar notater*

Vel, jeg kan jo likegodt innrømme det. Nå har jeg ligget i sengen og grått mine modige (og ikke så rent lite selvmedlidende) tårer, men nå får det være nok sipping. Sitter her med oppskårne osteterninger med rømme til, og drikker vann.

I morgen er en ny og forhåpentligvis bedre dag. Får vi inderlig håpe.

Huff og huff! Vel, det er som de andre sier her veldig veldig viktig å spise nok fett. Hvis du søker på forsiden etter "stagner" eller "stopper" eller noe, så får du en masse tips for å få forbrenningen i gang igjen!
Så finnes det jo utrolig mange deilige oppskrifter og tips rundt på sidene her, synes ost med rømme og vann hørtes litt kjedelig ut jeg hehe Har kjøpt meg tyrkisk yoghurt (med 10% fett) som jeg spiser til frokost med noen stavmiksede bær fra frysedisken på. Kan selvfølgelig også spises til kvelds. Bare et lite tips der altså

PS jeg har også "stagnert" om man kan kalle det det etter knapt en uke. Skal kjøpe meg et nytt glass med cocosa i dag, kjøre på med farris, så får vi se om det funker!
PPS jeg veier meg også hver dag, og ser ikke noe galt i det. Det går veldig mye opp og ned (sikkert vann), og synes det er litt motiverende, i forhold til om veiedagen er en typisk "opp-dag"....
PPPS Glemte å se etter om du er jente eller gutt, men om du er jente har jo syklusen også veldig mye å si.... før mensen er jeg som regel et par kg (!) tyngre enn rett etter mensen.....

Lykke til!

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat