Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 02:09   #50
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Tommel opp for Dagbladet

Dette var godt jobbet av Dr Hexeberg! Jeg likte henvisninger til studier i stedet for bare å argumentere med "dette gjør jeg og det har jeg gjort hele livet, og jeg er ikke syk". *kremt* Frölich *kremt*

Opprinnelig lagt inn av Coopteddy, her.

Mitt hovedargument for at legens påstand ikke kan medføre riktighet, er vel rett og slett at jeg vet mange lever i beste velgående med veganerkost, også hele livet.

Jeg vet om mange som lever i beste velgående på brød med margarin og magert pålegg til frokost, lunsj og kvelds og to-tre poteter til middagen hele livet... Uten at jeg vil trekke konklusjonen at den kosten er sunn...

Jeg holder på å lese denne bloggartikkelen for tiden. Den er så sinnsykt lang at jeg tar det i økter. Den knuser veganmyten ganske så kraftig.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat