Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 21:56   #64
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Starte lavkarboprodukt-firma?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Det er nok mange som er enig i prinsippet, og som klarer å lage sin egen middag hver dag selv med 2-4 barn og 2 jobber. Men realistisk over tid så vil flere av hverdagens måltider bli noe man velger fra ferdig- eller halvferdige produkttyper. Det er bare å se i alle fryse- og kjølediskene, ferdigmatpakker, boksmat og micro/"5 minutters" tilberedning.

Attraktivitet/salgbarhet på et produkt tror jeg kan være like mye hvor lettvint/tidsbesparende (det oppfattes) det gjør matlaging, som design, lukt og smak.

En fordel er det tydeligvis med å ha unger som er så kresne at ferdigretter er bare å glemme. "Blainnamat" spiser de nemlig ikke. De spiser forsåvidt ikke lavkarbo da, men min hjemmelagde potetmos er i alle fall bedre enn posemos som de heldigvis nekter plent å spise (nei, vi har det aldri, men de har fått det på sfo!) f.eks.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat