|
Sv: Ferie-utskeielser ...
Har akkurat kommet hjem fra to - ukers ferie og maks utskeiing. For å si det sånn: har gått opp 6 av de 10 kg jeg gikk ned før vi dro . Jeg hadde helt glemt å ta med i regnskapet at jeg pga medisiner går ekstremt lett opp i vekt. Trodde liksom jeg skulle slippe unna med 2 -3 kilo. Jeg har spist brød, pottis, is, øl og godteri. Vi var først en uke i Oslo og så en uke på camping i Mandal (Sjøsanden). Angrer jeg? Egentlig ikke. Mens jeg var i Oslo kunne jeg nok passet litt bedre på, men på camping var det virkelig deilig å ikke styre med ekstre matlaging. Dessuten synes jeg det var ok at ungene så at også mamma kan ta en is når det er ferie . De vet at jeg slanker meg. Jeg vet at jeg skal holde på med dette kostholdet lenge i og med at jeg skal ned rundt 30 kg. Deretter skal jeg gå over til Fedon (resten av familien skal sakte, men sikkert over til Fedon - lignende kosthold nå fremover). Det er ekstra viktig for meg å skeie ut litt i blant siden jeg skal holde på med dette lenge. To uker var kanskje litt i meste laget, men men, nå er det tilbake til lavkarbolivet. Jeg gleder meg faktisk!

Paprika, mamma til to
|