Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 20:05   #19
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 48
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Ferie-utskeielser ...

Har akkurat kommet hjem fra to - ukers ferie og maks utskeiing. For å si det sånn: har gått opp 6 av de 10 kg jeg gikk ned før vi dro. Jeg hadde helt glemt å ta med i regnskapet at jeg pga medisiner går ekstremt lett opp i vekt. Trodde liksom jeg skulle slippe unna med 2 -3 kilo. Jeg har spist brød, pottis, is, øl og godteri. Vi var først en uke i Oslo og så en uke på camping i Mandal (Sjøsanden). Angrer jeg? Egentlig ikke. Mens jeg var i Oslo kunne jeg nok passet litt bedre på, men på camping var det virkelig deilig å ikke styre med ekstre matlaging. Dessuten synes jeg det var ok at ungene så at også mamma kan ta en is når det er ferie. De vet at jeg slanker meg. Jeg vet at jeg skal holde på med dette kostholdet lenge i og med at jeg skal ned rundt 30 kg. Deretter skal jeg gå over til Fedon (resten av familien skal sakte, men sikkert over til Fedon - lignende kosthold nå fremover). Det er ekstra viktig for meg å skeie ut litt i blant siden jeg skal holde på med dette lenge. To uker var kanskje litt i meste laget, men men, nå er det tilbake til lavkarbolivet. Jeg gleder meg faktisk!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat