|
Sv: Det har stoppet opp
Opprinnelig lagt inn av Kira71, her.
Hei Debz! Ikke gi opp! Det er slett ikke alle som "raser" ned i vekt den frørste tiden med lavkarbo. Det kan ta en måned før kroppen har omstillet seg skikkelig til fettforbrenning. Jeg gikk også ned et par kilo første uken, men så var det stopp, til og med opp littegrann. Jeg stod nesten stille en måned. Men jeg likte kostholdet og holdt ut, og har nå holdt på i snart tre måneder, har gått ned nesten syv kilo. Det viktigste jeg har lært er å: 1. spise nok fett, 2. Spise så mye at jeg akkurat blir mett.
Jeg lurer forresten på en ting, er det nødvendig å registrere og styre på så mye med prosent og tall? Synes det virker som en stressfaktor. Hvis du følger rådene i ketolyseboken tror i hvert fall ikke jeg det er nødvendig med den registreringen. Men uansett: Hold ut, kos deg med maten (viktig) så vil du nok gå ned til slutt.
Takk for oppmuntringen Kira71, jeg skal holde ut Jeg registrert meg på diett.no bare så jeg kunne få en peke pinne om åssen jeg la an hver dag, bare for å begynne. Jeg har en vennine som holder på som du, spiser akkurat om du sier og hun har gått ned 28 kg siden december. Det er nok helt naturely for oss "newbies" å over sjekke og stresse når det begynner så godt også stopper opp..jeg har ikke gått ned en cm heller....Men alle er så utrolig snill og hjelpsomme her så jeg kan ikke gi meg enda.,,

|