Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 13:07   #1691
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 48
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hei hei folkens! Du er en tøffing Namba. Stå på. Klem!

Jeg har endelig landa i Honningsvåg hos ho mamma. Det var lange 260 mil når den digre bilen, smekkfull av bikkjer, bestemte seg for å ryke 20-30 sikringer så automatgirkassa ikke rikka på seg. På et fergeleie!! Jeg måtte sitte å se fem ferger gå fra meg før Viking klarte å få meg i gang.. Men på Bardufoss var det stopp igjen.. Så nå kan jeg ikke parkere på vanlig vis, men må jukse litt med bilen i nøytral og håndbrekket på.

På denne turen var det ikke så enkelt å finne lavkarbomat, så det ble stort sett sånne ferdigposer med salat og grillet kylling fra diverse ferskvaredisker oppver langs E6. Men det var ivertfall gledelige nyheter her når jeg veide meg i mårrest!! Ifølge mamma sin kokko vekt så har jeg gått ned 5 kilo!!! Men jeg vet at den viser to-tre kilo for lite, så jeg vet ikke nøyaktig hvor mye jeg har gått ned!! Så frustrert!! Har jo såååå lyst til å fikse på tickeren.. må spørre noen venninner om de har en vekt som man kan stole på. Jeg kjenner skikkelig på klærne at svoosjfairy har vært her!

Jeg kjøpte meg to Hagløfs turbukser til 1000 kroner stykket her for ett halvt år siden. En i xxl som egentlig var i største laget allerede da, og en i xl som satt som et pølseskinn.. Men nå har jeg altså ikke en eneste turbukse som passer! Jeg har nok sju-åtte stykker og alle henger å slenger, å det skal jo liksom være stretch. Gode nyheter så klart!! Selv om man må investere i en ny bukse før to ukers teltturen. Man får gnagsår hvis man går fryktelig langt i slaskete bukser. Men heeeerrreeeggguuud hvor jeg gleder meg til å kjøpe en turbukse hvor det IKKE er en eneste X foran L`en!!! Kan nesten ikke huske sist!!

Er forresten gledelig overraska over mamman min. Hun har bestandig hengt seg opp i vekta vår (har en lubben søster) men nå kommenterte hun bare en gang at jeg hadde gått ned og at jeg hadde noen kilo igjen.. Så nå spiser hun bare fisk og grønnsaker sammen med meg. Det må sies at hun er bitteliten og syltynn, så hun trenger ikke å slanke seg, men synes det så godt og sunt ut. Jeg har jo masse smør og rømme på, men hun kommenterer ikke det engang.

Å det ble et laangt innlegg, men jeg var litt skravlesjuk.

wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat