Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-10, 01:08   #23
Alkazelters
Seniormedlem

Alkazelters sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Det har stoppet opp

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Jeg begynte med ketolyskuren 12/7 og gikk ned 2.5 kg innen torsdag 15/7 - jeg har vært i ketose hele tiden (lys rosa) men vekten/cm har ikke forandret i det hele tatt siden. Er det noe som gidder å se litt under - her er hva jeg spiste i dag så langt. Fra dette kan du se om jeg har gjort noe galt?

Jeg har begynte å logge maten inn på Diett.no - Her er resultat av hva jeg har spist så langt i dag (etter middag):
Energi:1024Fett:90.23Karbohydrat:2.01Protein:50.11

Har hatt 2.4 lt vann so langt...har tenkt å ha litt blåbær med litt vanilje saus. Har regnet ut at det blir total litt over 7 karbs totalt..

Er dette bra eller skulle jeg har hatt noe mer/mindre av noe? Lurer også på hva % er av? Er det prosent av hva jeg skal ha daglig av hver ting, eller for eks. 50% protein av alt jeg har spist i dag? Håper noen vet mer enn meg her...

Det ser ut som om du generelt sett spiser litt for lite. 1024 kcal på en dag er i minste laget. Du snakker om %, men jeg kan ikke se at du bruker % som benevning noe sted i ditt innlegg. Føler du deg superpigg og har det godt med deg selv kan du sikkert fortsette på ditt nåværende opplegg. Jeg ville imidlertid økt fettinntaket og proteininntaket litt. Du kan også spise mer karbohydrater, ketolysekuren anbefaler vel rundt 15 gram i døgnet? Skal det bli plass til grønnsaker, så trenger du mer enn 2 gram karbohydrat i døgnet.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat