Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-10, 09:05   #41
Sukkerfri
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Sukkerfri er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Har gått ned mye, bilder og historier

Må bare få gratulere deg med flott resultat!! Det slo meg med en eneste gang at etter at det sto at du la om kosten i juli smilte du plutselig på (så godt som) alle bildene.. Det sier noe om hvordan man føler seg før og etter..

Selv kuttet jeg ut alt kunstig den dagen jeg la om kosten.. Bare jeg kom over den værste abstinesen var det stor forskjell fysisk, jeg merker det mest på alle disse vondene jeg hadde før.. Vondt i hodet, ryggen, nakken, skuldre.. Det er borte nå og bare det er en grunn i seg selv til å fortsette dette kostholdet..
Selv er jeg nå på dette berømte platået og har vært her nå siden rett etter 17 mai.. Gåt opp/ned 1 kg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme videre.. Er utålmodig også vet du.. Men det frister overhode ikke til å bryte dietten og begynne å spise karbo igjen for det.. Nei dette er nå en livsstil som jeg skal fortsette med!!

Tusen takk for inspirasjon!! Det trengs her inne - spes for oss som skal mye ned.. Da er det ekstra tungt til tider for det føles så heavy.. Og jeg tror flere med meg trenger en påminnelse om at det ikke skal skje raskt.. Utålmodigheten min er fryktelig i blant og helst vil jeg ned 10 kg i uka

Igjen takk!! Lykke til med å holde vekten nede.. Det er jobb i seg selv det også..

Sukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat