|
Sv: Tråd for junistartere
Jeg starta på ketolyse 7 juni å føler jeg har gått ned så lite i vekt :/ er en del cm men veldig lite i kg :/. har følgt alt veldig bra å har ikke hatt noen pausedager. eneste er vell at i starten brukte jeg margarin å lurer på om det kan være derfor? jeg kuttet den ut i forrige uke å kjøpte meieri smør, så denne uka gikk jeg ned nesten 1 kg så håper på at det forsetter slik. Ellers drikker jeg masse vann, har nå kuttet ut pepsi max i uke dagene å har d bare i helgene. Jeg spiser som regel 1-3 knekkebrød med max 1 kh i pr å har på brunost med sukkerfritt sultetøy så det er ikke mange karbene i det. ellers spise jeg hot link(o.6 kh pr stk) med grillet tomat, har nå lagt til avokado og fetaost til dette . har lagt moussaka med aubergine å hatt det en del ganger, wok: svinekjøtt med gode grønnsaker ( tar mye av de med lite kh og mer av de så det er lite i) , har også spist laks med bacon og ost + litt hollandaise saus til. så jeg vet ikke hva jeg skal forandre for at det skal gå raskere:/ noen som har noen råd?
|