|
Sv: Atkins-bar?
Opprinnelig lagt inn av Linkan, her.
Jeg plages med å bli "akutt" sulten innimellom pga lavt blodsukker. Da blir jeg svimmel, uvell og ikke minst sint Bruker ha en bar i vesken for å få noe i meg når jeg ikke har andre muligheter til å få tak i mat. Ikke bare å kjøpe en bolle på butikken lengre Tar bare en liten bit, men det hjelper MEN jeg har fått forståelse av at det var 19 karber i en hel bar. Er ikke så veldig flink med å forstå alt med karber bestandig å spesielt nå når jeg hører det er 2,1 karber i baren. Spiser aldri en hel, men kjenner det på samvittigheten når jeg tror jeg har spist litt for mye på en dag.
Hei Linkan!
Dette kjenner jeg meg igjen i, før jeg begynte å spise LCHF kunne jeg bli sulten og kvalm helt akutt! Dette har jeg ikke merket noe til etter en stund på lavkarbo.. Håper du opplever det samme!
Ellers er det 2.1 du skal regne med, det andre er sukkeralkoholder som kroppen ikke tar opp.. Men vær forsiktig med for mye sukkeralkoholer, jeg og mange med meg reagerer med kvalme/diare.. Enkelte opplever også vektstagnasjon hvis de spiser disse barene..Men en liten bit går sikkert bra 

|